118100 falsk marknadsföring på reklamen! åååhhh

Visst är de dumt att säga på reklamen att de har svar på allt?

Jag var tvungen å se om de verkligen var sant..visst ställde jag dumma frågor men de vet ju allt, så varför inte fråga när jag skulle möta min drömprins=)
de svarade att jag skulle träffa honom när jag minst anar de=) wiiiie ska bli kul å se när de händer!

sen frågade jag om cristiano rolaldos nummer..de svarade att han hade valt att inte ge ut sitt nummer=P trist! jag skulle göra allt för den killen=/

Jag å maria hade lite tråkigt därför blev de så många frågor..om ni undrar=P frågade hur mkt jag vägde för min våg hade gått isönder...jag väger 45 kg enligt dom, hallå! jag e 179cm lång då skulle fan jag ha anorexia! jag kanske väger 45+ ca 20 kg..men de e inget intressant å veta..men men...jag e glad iaf för om tio år e jag modell enligt dom å springer fram å tillbaka på catwalken=D=D

tycker de ljuger i reklamen man kan inte ha svar på allt! de har svar men inte korrekta! uuuusch!

men brist på annat så e de ett kul tidsfördriv;)

cmok cmok!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Malin nu får du komma hem igen, ingen ide att åka till lysekil du har de roligare här hemma ;)

2008-06-17 @ 12:40:55
URL: http://miafiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0